星期四, 1月 31, 2008

陳冠希真係有DX


FF: "其 實 自 拍 及 拍 淫 照 並 無 問 題 , 但 必 須 在 雙 方 同 意 中 進 行。 假 如 在 別 人 不 清 醒 時 拍 下 淫 照 及 性 愛 短 片 是 非 常 X 的、

在 今 次 淫 照 風 暴 中 , 在 疑 是 張 柏 芝 的 情 慾 照 中 - 受 害 人 明 顯 High 左 , 而 在 疑 是 鍾 欣 桐 的 情 慾 照 及 短 片 中 - 受 害 人 一 直 無 望 過 鏡 頭 =_="

而 陳 冠 希 就 喜 歡 在 分 手 後 唱 人 , 其 實 真 係 有 D X ;
取 錄 自 農 夫 大 碟 - 愛 似 陳 冠 希

其實一直以黎我真係好傻
日日工作嗌生嗌死為左佢去買Dior
佢話你噉先至愛我
唔係名牌就唔好送畀我
唔係Benz就唔好黎接我
冇記者跟又邊個會影我
陳冠希話呢D咁既女有冇搞嘟錯
但係而家我女友真係d都唔欏
唔要銀紙唔要Dior
淨係想成日攬住我
有緋聞?事佢唔會信蘋果
佢唔會發火因我時間唔多
愛情阻住用love is all
農夫話愛似我但我覺得愛似我顧住一個

陳 冠 希 會 否 因 被 女 子 hurt 過 , 因 此 戀 上 等 同 獵 人 打 獵 後 將 動 物 皮 毛 剝 下 作 收 藏 的 狩 獵 者 行 為 ?
取 錄 自 陳 冠 希 大 碟 - Hazy: The 144 Hour Project - 幸 運 的 我

大部分d女 今時今日 唔單止個口 個心地都 好醜
更加慘系如果 遇到一個女性 想同妗o展 一段感情
妢對我有D偏見 (餵你唔繫好掂喎)

而 陳 冠 希 是 否 真 的 想 有 更 多 個 相?
取 錄 自 陳 冠 希 大 碟 - Hazy: The 144 Hour Project - Blue Skies

事實上 我緊張我緊張既系
你我唔系建立系 物質價值上
我相信既野 相信更多個相 (個相)

而 鍾 欣 桐 能 否 最 愛 笑 迎 鼠 , 今 年 一 切 讓 你 輕 鬆 作 主
請 密 切 留 意 環峰堂 fungfung.net"

沒有留言: